מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

תקנון תוכנית "רכישה חוזרת מובטחת" להלן "Buy Back Guarantee"- חברת סאני תקשורת סלולרית בע״מ

א. הקדמה

תוכנית "רכישה חוזרת מובטחת" או "Buy Back Guarantee" (להלן: "התוכנית") המוצעת על ידי סאני תקשורת סלולרית בע"מ (להלן: "החברה") נועדה להבטיח ללקוחותיה ערך רכישה חוזרת עבור מכשירי Samsung נבחרים שנרכשו דרך חנויות החברה או באתר האינטרנט של החברה על פי שיקול דעתה של החברה.
התוכנית מגנה על ערך המכשיר של לקוחות החברה מפני תנודות בשוק ומבטיחה אפשרות לרכישה חוזרת על ידי החברה בתנאים אטרקטיביים וידועים מראש.

ב. הגדרות

1. המכשיר: מכשיר טלפון סלולרי מדגם Samsung S25 שנרכש דרך חנויות החברה או באתר האינטרנט הרשמי של החברה.

2. לקוח זכאי: כל לקוח פרטי שרכש את "התוכנית" ומחזיק באסמכתת רכישה תקפה.

3. ערך רכישה חוזרת מובטחת: אחוז מערך חשבונית הרכישה של המכשיר על ידי הלקוח,
     בהתאם לתקופה שחלפה מאז רכישת המכשיר ועד למימוש התוכנית ובכפוף לתנאים הנוספים המפורטים במסמך זה (בהתאם לסעיפים 4-6 בפרק ג').

4. תקופת התוכנית: 15 חודשים ממועד רכישת המכשיר או התוכנית (המאוחר מביניהם).

5. נציג החברה: נציג מכירות/טכנאי ברשת החנויות של החברה.

ג. התנאים למימוש התוכנית וקביעת ערך הרכישה החוזרת על ידי החברה

1. התוכנית מיועדת ללקוחות הרוכשים הרחבת אחריות מסוג "סאני 360" בגין המכשיר (בהתאם לשיקול הדעת של החברה) ובתוספת פרמיה חד פעמית של 99 ₪ כולל מע"מ.

2. מימוש התוכנית יהיה ברכישת מכשיר חדש מדגם Samsung S26 דרך חנויות החברה או באתר האינטרנט של החברה בלבד.

3. התוכנית ניתנת לרכישה עד שלושה חודשים קלנדרים מתאריך רכישת המכשיר על ידי הלקוח.

4. טבלת ערך רכישה חוזרת מובטחת:

הטבלה מתייחסת למכשיר תקין פונקציונלית, ללא שברים, שריטות ומעיכות בכפוף לבדיקה של נציג החברה

פרק הזמן המקסימאלי מאז רכישת המכשיר / התכנית 

על ידי הלקוח (המאוחר מבין השנייים)

 אחוז מערך חשבונית רכישת 

המכשיר על ידי הלקוח

15 חודשים 55%

5. מצב המכשיר בעת מימוש התוכנית:

• מכשיר תקין שאינו שבור עם שריטות או מעיכות קלות (לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה): ניכוי של 10% נוספים מערך רכישת המכשיר על ידי הלקוח.
סה"כ ישולם ללקוח 45% מערך חשבונית הרכישה של המכשיר המוחזר.

• מכשיר שבור/לא תקין: סה"כ זיכוי ללקוח בסך 300 ₪ כולל מע"מ.

6. תנאים נוספים לניכויים:

• אימות IMEI: חובה לבצע בזמן מימוש התוכנית. ללא אימות,לא ניתן לממש את התוכנית.

ד. תהליך מימוש התוכנית

1. הגשת בקשה:

• הלקוח יגיש בקשה למימוש התוכנית אך ורק בסניפי הרשת של החברה. ניתן למצוא פרטי מיקום ושעות פעילות באתר החברה: https://www.samsungmobile.co.il/stores

2. בדיקת המכשיר:

• נציג החברה יבדוק את מצב המכשיר (להלן "הבדיקה"), כולל בדיקות תוכנה וחומרה,
לצורך קביעת ערך הרכישה החוזרת על ידי החברה בהתאם ובכפוף לסעיף "התנאים למימוש התוכנית וקביעת ערך הרכישה החוזרת על ידי החברה"

• לאחר הבדיקה, הלקוח יקבל הערכת ערך סופית לרכישה חוזרת על ידי החברה.

3. קופון לרכישה חוזרת:

• במידה והלקוח מאשר את הערכת הערך, המכשיר ייאסף על ידי הנציג.

• במקרה של סירוב, הבקשה למימוש השירות על ידי הלקוח תבוטל והמכשיר יושב ללקוח.

• ערך הרכישה לא יועבר במזומן אלא יינתן כהנחה במעמד רכישת מכשיר חדש מדגם Samsung S26 דרך חנויות החברה או באתר האינטרנט של החברה בלבד.

• יובהר, מסירת המכשיר המשומש וקבלת זיכוי עבורו, מהווה חלק מהתמורה שישלם הלקוח ברכישת מכשיר חדש מדגם Samsung S26 כאמור לעיל. ביטול העסקה כדין על ידי לקוח, פירושה ביטול הזיכוי שנתקבל עבור המכשיר המשומש, השבה של המכשיר המשומש שנמסר על ידך לחברה (במקרה שכזה, יושב המכשיר המשומש תוך 14 ימי עסקים לחנות בה ניתן הזיכוי. המכשיר יאוחסן בחנות למשך 7 ימים מעת הגעתו, ולאחריהם לא תשא החברה בכל אחריות כלפיו), וקבלת יתר התמורה ששולמה על ידי הלקוח, ככל ששולמה, בהתאם לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 והתקנות לפיו. במידה ולא יתאפשר לחברה להשיב את המכשיר המשומש אותו מסר המשתתף (בין אם מפאת שנמסר למחזור, לא נמצא, או כל סיבה אחרת) ייחשב הזיכוי כחלק מהתמורה ששולמה על ידי המשתתף.

ה. הגבלות והתחייבויות:

1. אין כפל מבצעים והנחות של טרייד אין.

2. אי-העברה: התוכנית אינה ניתנת להעברה בין לקוחות.

3. שימוש במידע: פרטי הלקוח, כולל מספר טלפון IMEI ותאריך הפעלה, ישמשו לצורך ניהול התוכנית בלבד.

4. אחריות על נתונים: הלקוח נדרש למחוק את כל הנתונים האישיים מהמכשיר לפני מימוש התוכנית. החברה אינה אחראית על נתונים ופרטים אישיים שנותרו במכשיר.

5. זכויות יוצרים: כל המידע והשירותים הניתנים במסגרת התוכנית הם רכוש בלעדי של החברה ואינם ניתנים לשימוש מסחרי ללא אישור מפורש.

o חל איסור מוחלט על הפצת המידע, שימוש חוזר או פרסום התכנים המפורטים במסמך זה ללא אישור מפורש מהחברה.

6. תנאים כלליים:

o הלקוח מצהיר כי קרא את התקנון, הבין את הוראותיו והוא מקבל על עצמו את כל תנאי התוכנית כמפורט בתקנון זה.

o הלקוח מצהיר בזאת, כי אין ולא תהיה לו ולכל הבאים בשמו ו/או מטעמו, כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי החברה, מנהליה, עובדיה ומי מטעמה, בין היתר, בכל הקשור והמתייחס לתוכנית. המשתתף מצהיר בזאת, כי התחייבותו זו הנה בלתי חוזרת ובלתי ניתנת לביטול או לשינוי.

o החברה רשאית לשנות את תנאי התוכנית בכל עת, בכפוף להודעה מוקדמת בכתב.

o בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה כלשהי בין הוראות תקנון זה לבין פרסומים אחרים כלשהם בדבר התוכנית, תגברנה הוראות התקנון לכל דבר ועניין. המודעות והפרסומים השונים יהיו לנוחות המשתתפים בלבד.

o רישומי החברה יהוו ראייה מכרעת בכל הקשור להשתתפות במבצע. o כל השתהות של החברה בקיום זכות המגיעה לה על פי תקנון זה, או הימנעותה של החברה מעמידה על זכותה כאמור, לא יחשבו כוויתור על זכויותיה.

o הדין החל על תקנון זה וכל הנובע ממנו הוא הדין הישראלי בלבד. סמכות השיפוט הייחודית נתונה לבתי המשפט המוסמכים במחוז תל-אביב בלבד.

o אין כפל מבצעים. שירות לקוחות לכל שאלה או בקשה, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של סאני תקשורת סלולרית בע״מ בטלפון: 03-9057777 או בדוא"ל: [email protected] .

הגנת הצרכן

1. לקוח המעוניין לערער על תוצאות הבדיקה יכול לפנות לשירות הלקוחות בכתב תוך 7 ימים מקבלת הדוח הסופי.

2. החברה תפעל במהירות וביעילות לטיפול בערעורים ותמסור תשובה תוך 14 ימי עבודה.

אישור לקוח הריני לאשר כי קראתי את התקנון דלעיל, הבנתי את הוראותיו ואני מקבל על עצמי את כל תנאי התוכנית כמפורט בתקנון

תאריך                                                                       חתימה