מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון
החלפות והחזרות

שאלות ותשובות

ביטול עסקה

החלפות והחזרות

האם ניתן להחזיר פריט לאחר שהגיע אליי?

אם התחרטתם מכל סיבה שהיא, ניתן להחזיר אלינו את הפריט בצירוף חשבונית רכישה בכל אחד מסניפי רשת חנויות SAMSUNG עד 14 ימים מיום הגעתו אליכם. ברגע שהפריט יגיע אלינו ויעבור בדיקת תקינות אנחנו נשלח מייל המעדכן על זיכוי אמצעי התשלום שלכם

בעת החזרה לאחר מימוש הטבת סכום כסף: סכום הכסף יחולק באופן יחסי בין הפריטים בהזמנה ובהתאם לכך יבוצע ההחזר הכספי. לא יינתן החזר על סכום הכסף שניתן בקופון

 

מדיניות החזרת מוצרים

החזרת מוצר תתאפשר על ידי לקוח שהינו “צרכן" כהגדרתו בחוק הגנת הצרכן, התשמ"א 1981 , תוך 14 יום מיום קבלת המוצר, בכפוף לתנאים הבאים במצטבר:

1.1 המחיר ששולם בעדו על ידי הצרכן עולה על 50 ₪

2.2 המוצר לא נפגם ולא נעשה בו שימוש (חיבור המוצר לחשמל ייחשב כשימוש במוצר)

3.3 המוצר מוחזר בשלמותו, על כל תכולת הערכה שסופקה

4.4 הלקוח הציג את חשבונית הרכישה או סרט קופה או פתק החלפה המעידים על ביצוע העסקה עמנו או הוכחה אחרת לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום

5.5 לא ניתן לבטל עסקה במקרים בהם הדין אינו מתיר לצרכן לעשות זאת

6.6 קיים חיוב של דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר או 100 ₪, הנמוך מבניהם

7.7 המוצר לא נרכש באמצעות תווי קנייה, שובר מתנה או כרטיס מגנטי נטען.