Bag
(
)
סאני 360
נקודות עיקריות שחשוב לדעת על הרחבת אחריות סאני 360:
* תיקונים ללא תשלום וללא הגבלה בגין תקלות במכשיר בנוסף לתקלות אשר מכוסות במסגרת אחריות יצרן. אין עלות כניסה למעבדה ללקוחות המנויים בסאני 360
* במידה ולא נעשתה בדיקה טכנאי מטעמה של סאני תקשורת סלולרית בע"מ, תהיה הזכאות האמורה לתיקון בעלות מופחתת כפופה לתקופת אכשרה בת חודשיים
* במהלך תקופת האכשרה העלות התיקון תהיה בהתאם למחירון הנהוג באותה עת בחנויות סאני תקשורת סלולרית בע"מ, בהנחה של 15%.
* מסגרת שירות הנך זכאי לתיקון של במסך/החלפת כרטיס ראשי, עבור כל IMEI המעודכן בשירות עד פעמיים במהלך 12 חודשיים, בתמורה לדמי השתתפות מופחתים:
* במקרה של השבתת המכשיר (עבור כל IMEI המעודכן בשירות) ו/או אובדן/גניבת מכשיר- הנך זכאי לרכוש מכשיר חדש מאותו הדגם/מדרג בהנחה של 15% עד פעמיים בשנה
* במסגרת השרות הנך זכאי ל10% הנחה עד 3 חשבוניות בחודש בגין רכישת אביזרים (לא כולל מוצרי אודיו ושעונים) בסניפי סמסונג בלבד.
* אחריות סאני 360 תהיה לתקופה בלתי קצובה ויהיה תקף עד לביטולו על ידי אחד הצדדים.
* בחלוף השנה ממועד תחילת השירות הלקוח יהיה רשאי לפנות לסאני תקשורת סלולרית בע"מ, ולשלם דמי השירות מראש לתקופה של 12 חודשים נוספים.
לא עשה כן יגבו מהלקוח דמי שירות המלאים בתשלום חודשים בהו"ק בכרטיס האשראי וזאת עד למועד הביטול.
* הלקוח יוכל לחדש שירות בתום כל שנה, עלות השירות תהיה תואמת למדרג המכשיר באותו נק' זמן בו בוצע חידוש השירות.
למדריך הצטרפות סאני 360 - לחץ כאן
להתחברות/לאיזור אישי - לחץ כאן