לשיחה עם נציג מכירות התקשרו 3603*
מעבר לתפריט ראשי (מקש קיצור 2) מעבר לתפריט תחתון (מקש קיצור 3) מעבר לתפריט צד (מקש קיצור 4) מעבר לעמוד סניפים (מקש קיצור 5) עצירת אנימציות - מקש קיצור 6 שנה לנגודיות גבוהה (מקש קיצור 7)

משלוחים והחזרות

כל התשובות לכל השאלות

האם ניתן לבצע שליחות לתיקון המכשיר?

כן ניתן לבצע שליחות לתקלות המשביתות מכשיר בעלות של 80 ₪ לשליחות הלוך חזור.
(לקוחות שירות סאני 360 עלות השליחות הלוך חזור הינה 50 ש"ח)

יש לשים לב לדגשים הבאים טרם הזמנת השליחות

  • המכשיר מופקד ועובר לטיפול של המעבדה המרכזית
  • משך התיקון הוא עד 10 ימי עסקים
  • החזרת המכשיר תלויה בזמינות של חברת השליחויות ויש לקחת בחשבון עיכובים מעל 10 ימי עסקים להחזרת המכשיר 
  • יש לגבות את המכשיר טרם ההפקדה
  • אין אחריות על תכנים שנמחקו במהלך התיקון
  • יש להסיר אביזרים נלווים כמו כיסוי/ סים/מגן מסך
  • יש לבטל את נעילת המכשיר טרם ההפקדה

להזמנת שליחות יש לפנות ל-6963* במידה והמכשיר בתקופת אחריות יצרן

במידה והסתיימה תקופת האחריות יצרן יש לפנות ל-3603*

כיצד מתבצע איסוף עצמי?

בהתאם להנחיות הממשלה לתקופת הקורונה והסגר שייכנס לתוקפו ב-18/09/2020 משעה 14:00 ועד להודעה חדשה, איסופים עצמיים יהיו מהסניפים והערים הבאות בלבד: פתח תקווה > סגולה, באר שבע, אשדוד, תל אביב > גן העיר, נתניה> קניון עיר ימים

בעת הזמנת החבילה ניתן לבחור את נקודת האיסוף הנוחה לכם ביותר בסמוך לכתובת שהזנתם בהזמנה. לאחר בחירת מיקום נקודת האיסוף, ייצרו עמכם קשר תוך 5 ימי עסקים לביצוע איסוף ההזמנה. יש לאסוף את החבילה תוך שבוע מרגע קבלת ההודעה על הגעתה לנקודת האיסוף. לאחר שבוע ימים, תוחזר אלינו החבילה למחסנים

האם ניתן לשנות את פרטי המשלוח לאחר סיום ההזמנה?

לכל שינוי בהזמנה ניתן לפנות לשירות הלקוחות עד כשעה לאחר הרכישה במייל שכתובתו service@suny-cc.co.il, והמייל יענה בשעות פעילות המוקד

האם ניתן להחזיר פריט לאחר שהגיע אליי?

אם התחרטתם מכל סיבה שהיא, ניתן להחזיר אלינו את הפריט בצירוף חשבונית רכישה בכל אחד מסניפי רשת חנויות SAMSUNG עד 14 ימים מיום הגעתו אליכם. ברגע שהפריט יגיע אלינו ויעבור בדיקת תקינות אנחנו נשלח מייל המעדכן על זיכוי אמצעי התשלום שלכם

בעת החזרה לאחר מימוש הטבת סכום כסף: סכום הכסף יחולק באופן יחסי בין הפריטים בהזמנה ובהתאם לכך יבוצע ההחזר הכספי. לא יינתן החזר על סכום הכסף שניתן בקופון

מדיניות החזרת מוצרים

החזרת מוצר תתאפשר על ידי לקוח שהינו “צרכן" כהגדרתו בחוק הגנת הצרכן, התשמ"א 1981 , תוך 14 יום מיום קבלת המוצר, בכפוף לתנאים הבאים במצטבר:

1.1 המחיר ששולם בעדו על ידי הצרכן עולה על 50 ₪
2.2 המוצר לא נפגם ולא נעשה בו שימוש (חיבור המוצר לחשמל ייחשב כשימוש במוצר)
3.3 המוצר מוחזר בשלמותו, על כל תכולת הערכה שסופקה
4.4 הלקוח הציג את חשבונית הרכישה או סרט קופה או פתק החלפה המעידים על ביצוע העסקה עמנו או הוכחה אחרת לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום
5.5 לא ניתן לבטל עסקה במקרים בהם הדין אינו מתיר לצרכן לעשות זאת
6.6 קיים חיוב של דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר או 100 ₪, הנמוך מבניהם
7.7 המוצר לא נרכש באמצעות תווי קנייה, שובר מתנה או כרטיס מגנטי נטען.

שירות מהיום להיום

שירות שליחות עד הבית מהיום להיום פעיל בערים הבאות: אור יהודה, בני ברק, בת ים, גבעת שמואל, גבעתיים, הרצליה, חולון, יהוד, יפו, כפר סבא, פתח תקווה, ראש העין, ראשון לציון, רמת גן, רמת השרון, רעננה, תל אביב, תל השומר

שירות זה פעיל בימים א' – ה' (ימי עסקים לא כולל שבתות חגים וערבי חג) כאשר הזמנות שיתקבלו ביום ה' לאחר השעה 12:00 יסופקו ביום א' (יום העסקים העוקב)

להזמנות שהתקבלו עד השעה 12:00 יסופק המוצר באותו יום קלנדרי (בכפוף לאישור עסקה מחברת האשראי)

להזמנות שהתקבלו לאחר השעה 12:00 יסופק המוצר ביום העסקים העוקב (בכפוף לאישור עסקה מחברת האשראי)

  

**לערים אשר אינן תחת אזורי החלוקה של שירות שליח עד הבית מיום להיום, משלוח החבילה ליתר חלקי הארץ מתבצע מיום העסקים הבא החל מרגע אישור ההזמנה בחברת האשראי, בימי עסקים בלבד ולמעט ישובים מרוחקים אליהם זמני ההגעה הוא בין 3-6 ימי עסקים.

  

רשום באתר? התחבר ותוכל להנות מניהול כתובות ומעקב הזמנות
חדש באתר?