מעבר לתפריט ראשי (מקש קיצור 2) מעבר לתפריט תחתון (מקש קיצור 3) מעבר לתפריט צד (מקש קיצור 4) מעבר לעמוד סניפים (מקש קיצור 5) עצירת אנימציות - מקש קיצור 6 שנה לנגודיות גבוהה (מקש קיצור 7)

KNOW FIRST

נרשמים לניוזלטר ונשארים מעודכנים

KNOW FIRST
נרשמים לניוזלטר ונשארים מעודכנים

משלוחים והחזרות

כל התשובות לכל השאלות

כיצד מתבצע המשלוח עם שליח עד הבית?

שירות שליח עד הבית פעיל בכל חלקי הארץ, המשלוח מתבצע מיום העסקים הבא החל מרגע אישור ההזמנה בחברת האשראי, בימי עסקים בלבד ולמעט ישובים מרוחקים אליהם זמני ההגעה הוא עד 3-6 ימי עסקים. יום העסקים מסתיים בשעה 19:00. 
לרשימת הישובים המרוחקים לחצו כאן

בסיום תהליך הקניה באתר נשלח אליכם מייל עם מספר הזמנה. לאחר סיום תהליך אריזת הפריטים, תקבלו מייל נוסף עם מס' מעקב אחר המשלוח. כאשר החבילה תצא לדרך, חברת השילוח תשלח אליכם הודעת SMS הכוללת אפשרות למעקב אחר ההזמנה

כיצד מתבצע איסוף עצמי?

בעת הזמנת החבילה ניתן לבחור את נקודת האיסוף הנוחה לכם ביותר בסמוך לכתובת שהזנתם בהזמנה. לאחר בחירת מיקום נקודת האיסוף, ייצרו עמכם קשר תוך 3 ימי עסקים לביצוע איסוף ההזמנה. יש לאסוף את החבילה תוך שבוע מרגע קבלת ההודעה על הגעתה לנקודת האיסוף. לאחר שבוע ימים, תוחזר אלינו החבילה למחסנים

האם ניתן לשנות את פרטי המשלוח לאחר סיום ההזמנה?

לכל שינוי בהזמנה ניתן לפנות לשירות הלקוחות עד כשעה לאחר הרכישה במייל שכתובתו service@suny-cc.co.il, והמייל יענה בשעות פעילות המוקד

האם ניתן להחזיר פריט לאחר שהגיע אליי?

אם התחרטתם מכל סיבה שהיא, ניתן להחזיר אלינו את הפריט בצירוף חשבונית רכישה בכל אחד מסניפי רשת חנויות SAMSUNG עד 14 ימים מיום הגעתו אליכם. ברגע שהפריט יגיע אלינו ויעבור בדיקת תקינות אנחנו נשלח מייל המעדכן על זיכוי אמצעי התשלום שלכם

בעת החזרה לאחר מימוש הטבת סכום כסף: סכום הכסף יחולק באופן יחסי בין הפריטים בהזמנה ובהתאם לכך יבוצע ההחזר הכספי. לא יינתן החזר על סכום הכסף שניתן בקופון

מדיניות החזרת מוצרים

החזרת מוצר תתאפשר על ידי לקוח שהינו “צרכן" כהגדרתו בחוק הגנת הצרכן, התשמ"א 1981 , תוך 14 יום מיום קבלת המוצר, בכפוף לתנאים הבאים במצטבר:

1.1 המחיר ששולם בעדו על ידי הצרכן עולה על 50 ₪
2.2 המוצר לא נפגם ולא נעשה בו שימוש (חיבור המוצר לחשמל ייחשב כשימוש במוצר)
3.3 המוצר מוחזר בשלמותו, על כל תכולת הערכה שסופקה
4.4 הלקוח הציג את חשבונית הרכישה או סרט קופה או פתק החלפה המעידים על ביצוע העסקה עמנו או הוכחה אחרת לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום
5.5 לא ניתן לבטל עסקה במקרים בהם הדין אינו מתיר לצרכן לעשות זאת
6.6 קיים חיוב של דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר או 100 ₪, הנמוך מבניהם
7.7 המוצר לא נרכש באמצעות תווי קנייה, שובר מתנה או כרטיס מגנטי נטען.

רשום באתר? התחבר ותוכל להנות מניהול כתובות ומעקב הזמנות
חדש באתר?