לשיחה עם נציג מכירות התקשרו 3603*
מעבר לתפריט ראשי (מקש קיצור 2) מעבר לתפריט תחתון (מקש קיצור 3) מעבר לתפריט צד (מקש קיצור 4) מעבר לעמוד סניפים (מקש קיצור 5) עצירת אנימציות - מקש קיצור 6 שנה לנגודיות גבוהה (מקש קיצור 7)

אודות

סאני תקשורת היבואנית הרשמית של מוצרי SAMSUNG מובייל בישראל

Samsung מובייל– אחד התאגידים הגדולים והמובילים בעולם, אשר מעסיק כ-230 אלף עובדים ומפיק הכנסות של למעלה מ-300 מיליארד דולר בשנה, מייצר את מכשירי הסלולר והטאבלטים המתקדמים והאיכותיים ביותר שאנו גאים לשווק בישראל.

החל מ-1998 סאני תקשורת היא היבואנית והמשווקת הרשמית של מכשירי הסלולר מתוצרת Samsung בישראל.

סאני תקשורת היא חלק מקבוצת לפידות קפיטל בבעלותו של יעקב לוקסנבורג, המשמש גם כיושב ראש דירקטוריון סאני תקשורת משנת 2014.

החברה מונה כ-220 עובדים. משרדי החברה ממוקמים באזור התעשייה סגולה שבפתח תקווה.

כיום, סאני תקשורת מפעילה ומנהלת 24 חנויות קונספט ייחודיות ומעבדות שירות מוסמכות על פי הסטנדרטים העולמיים של המותג Samsung, בפריסה ארצית. החנויות בנויות ומעוצבות על פי הסטנדרטים המחמירים של Samsung העולמית וממוקמות בקניונים ובמרכזים המסחריים המובילים ברחבי הארץ.

ברשת החנויות, אנו מוכרים את כל מגוון המכשירים והמוצרים הנלווים בעמדות תצוגה מעוצבות ונגישות, בהם טאבלטים, שעוני יד חכמים ואביזרים נוספים הכוללים רמקולים, מצלמות, אוזניות, תחנות עגינה ועוד, על מנת להפוך את חווית השימוש היומיומית של לקוחותינו למרגשת, חופשית ומעצימה יותר.

בנוסף אנו משווקים את מוצרי Samsung לכ-1000 נקודות מכירה ברחבי הארץ, לחברות הטכנולוגיה השונות, כדי לאפשר לנו ולמוצרי Samsung להיות נגישים וזמינים לכל צרכן, תחת האחריות של היבואן הרשמי – סאני תקשורת.

כיבואנית הרשמית של המותג היוקרתי Samsung, אנו מבטיחים לצרכן:

-ביטחון מושלם בקנייה

-עדכוני גרסאות מלאים

-מעבדות תיקונים בפריסה ארצית שקיבלו הסמכה רשמית כמעבדות מורשות מטעם Samsung העולמית

-חלפים מקוריים בלבד

-בתחום השירות והאחריות, פיתחנו בסאני מוצר ייחודי הנקרא "SUNY 360" המעניק אחריות מקיפה ומורחבת למכשירי הסלולר שלכם

כדי לקצר את זמני תיקוני המכשירים ולספק ללקוחותינו את השירות המיטבי, מעבדות התיקונים, אשר קיבלו הסמכה רשמית כמעבדות מורשות מטעם Samsung העולמית, נפרסו בתוך החנויות עצמן.

מעבדת התיקונים כוללת שירותים שונים כמו תיקוני מסכים, עדכון גרסאות חומרה ותוכנה (גם ב(FOTA, תיקונים עם חלפים מקוריים בלבד, העברת זיכרונות ותכנים ועוד.

מוקד שירות הלקוחות החדש שהוקם לאחרונה, כולל מענה בשפות עברית, אנגלית, רוסית וערבית. זמן ההמתנה הממוצע הינו 20 שניות וזאת בהתאם לסטנדרט השירות של Samsung. בנוסף המוקד מעניק שירות תמיכה טכנית טלפונית.

בסאני שמנו לעצמו מטרה להמשיך ולשפר הן את רמת השירות אשר אנו מעניקים ללקוחותינו ולשותפינו העסקיים והן את חווית השימוש. במקביל נמשיך לגלות יחד אתכם את החידושים הטכנולוגיים המלהיבים ביותר אשר יעניקו לכם חוויה איכותית, מרגשת ובעלת השראה.

 

חזון החברה הינו להוביל בשירות, באיכות ובחדשנות, לקדם ולטפח עם שותפינו העסקיים ולקוחותינו מערכת יחסים המבוססת על אמינות, שירותיות, הוגנות ומחויבות למוצרים איכותיים העומדים בתו התקן של הסטנדרט העולמי.

כחברה השואפת להתפתח ולהתקדם מתוך מטרה להגיע להישגים יוצאי דופן, אנו מאמינים כי העובדים הם הכוח המניע שלנו.

סאני תקשורת רואה בפיתוח ההון האנושי נדבך מרכזי וחשוב בקידום החברה, פיתוח מצוינות וביצירת תנאים אופטימליים לעובדיה.

רשום באתר? התחבר ותוכל להנות מניהול כתובות ומעקב הזמנות
חדש באתר?