שירות ואחריות

שירות ואחריות

לרכישה טלפונית חייגו 03-9057777 שלוחה 2
שירות ואחריות

לקוחות היבואן מקבלים יותר !

קנייה מבית סקיילקס קורפוריישן מעניקה לך איכות , שקט ובית לחזור אליו. לקוחותינו נהנים ממערך שירות נרחב  בפריסה ארצית , עדכוני גירסה , שירות תיקונים באיכות גבוהה , חלפים מקוריים ועמידה בסטנדרטים בינלאומיים.

 

חפשו את תו היבואן הרשמי! תו היבואן מאפשר לכם ליהנות משקט נפשי וקנייה בטוחה. תו היבואן מופיע על גבי מארזי המכשירים הנמכרים אצל המפעילות הסלולאריות בישראל ( אורנג' / סלקום / פלאפון / Hot Mobile ), רשת חנויות סמסונג ואצל המשווקים המורשים בלבד.

אחריות יצרן מפעיל סלולארי

אחריות יצרן מפעיל סלולארי

 חברת סקיילקס, היבואנית הרשמית של מכשירי Samsung cellular בישראל מציעה מבחר מסלולי אחריות במסגרת אחריות היצרן לכל מגוון המוצרים השונים והתאם לסוג ולגרסת המכשיר . לקוחות אשר רכשו את מכשיר סלולארי  דרך אחת מרשתות הסלולאר בישראל זכאים לאחריות המפעילה בה רכשו.
 
 
אחריות יצרן למכשירי סלולאר שנרכשו  מהיבואן בגרסה פתוחה

אחריות יצרן למכשירי סלולאר שנרכשו מהיבואן בגרסה פתוחה

חברת סקיילקס, היבואנית הרשמית של מכשירי  Samsung cellular בישראל מציעה מבחר מסלולי אחריות במסגרת אחריות היצרן לכל מגוון המוצרים השונים בהתאם לסוג ולגרסת המכשיר .
 
 
לצפייה בכתב האחריות למכשירי סלולאר שנרכשו מהיבואן בגרסה פתוחה לחצו כאן
 
*גרסה פתוחה - גרסת מכשיר ללא שיוך למפעילה סלולארית (פתוחה לכל הרשתות)
בדיקת תוקף אחריות יצרן למכשיר

בדיקת תוקף אחריות יצרן למכשיר

לקוח יקר, ברכישת מכשיר הינך זכאי לאחריות יצרן .
באפשרותך לבדוק את תוקף אחריות היצרן  ע"י הקשת המס' הסידורי ( IMIE ) של המכשיר  באחת מהדרכים הבאות:

- בחיוג למספר חינם 1-801-222-244

- שליחת SMS עם המספר הסידורי למספר :0549944201. בסיום השליחה תתקבל הודעה תוך מספר דקות עם פרטי תוקף האחריות.

- בדיקת אונלין באתר samsung לבדיקה אונליין לחצו כאן

 

המס' הסידורי נמצא בגב המכשיר , בדר"כ מתחת לסוללה ובמרבית המכשירים ניתן לראות את מס' ה-IMIE ע"י הזנת הקוד    #06#*
 

 

לקוחות היבואן מקבלים יותר

קנייה מבית סקיילקס קורפריישן - יבואנית רישמית ומשווקת בלעדית של מכשירי Samsung Mobile בישראל מעניקה לך קנייה בטוחה, איכות, שקט ובית לחזור אליו.

1.         גרסאות חומרה ותוכנה מקוריות.

2.        עדכוני גרסאות - שירותים אלו ניתן לקבל למרבית המכשירים גם באמצעות שרתי ה- FOTA  של סמסונג או באמצעות אפליקצייה התמיכה של סמסונג (Kies). שירותים אלה זמינים למכשירים שיובאו על-ידנו לישראל כיבואן הרשמי.

3.        התאמה לדרישות המפעיל לרבות התאמה לתדרים אשר מאפשרת לך ליהנות ממכשיר איכותי, במינימום תקלות ובזמינות מלאה.

4.        עמידה בתקני איכות סביבה קפדניים.

5.        עמידה בדרישות הקרינה ע"פ סטנדרטיים בינלאומיים.

6.        מערך שירות נרחב הכולל: מוקד התמיכה הטכנית לסמסונג, חנויות שירות ומכירות של Samsung Mobile  בפריסה ארצית, שירות שליחויות, מוקד שירות לקוחות ומדריכים לקוחות עיסקיים.

7.        שירות תיקונים באיכות גבוהה במעבדת היבואן.

8.        חלפים מקוריים.

אחריות יצרן גלואבלית

אחריות יצרן גלואבלית

חברת "סקיילקס קורפוריישן בע"מ " הינה היבואן הרישמי של סמסונג סלולר בישראל ולפיכך אנו מעניקים שירות ללקוחותינו למכשירים שיובאו על ידנו והושקו בישראל בלבד .
אחריות היצרן , שירות התיקונים, עדכוני הגירסה ומערך השירות זמין ללקוחות אשר רכשו מכשיר שיובא על ידנו לארץ .
אחריות היצרן הינה בהתאם למדינה בה נרכש המכשיר .
על פי המדיניות העולמית של סמסונג שירות יינתן עבור הטלפונים הניידים של סמסונג אשר נמכרים באותה הארץ בלבד .
בישראל , באמצעות המפיץ הרשמי של סמסונג (סקיילקס קורפוריישן- Scailex Corporation) וזאת לאחר כל הבדיקות הטכניות הנדרשות , התאמות למפעיל , התאמות לתדרים בארץ ולדרישות משרד הביטחון .

במידה ורכשת מכשיר סלולר של סמסונג בכל אחת ממדינות העולם הינך מתבקש לפנות לנקודת המכירה בה רכש את המוצר או לפנות לאתר האינטרנט של החברה בכתובת : www.samsung.com.

אחריות יצרן למכשירי טאבלט

אחריות יצרן למכשירי טאבלט

מוצרי Samsung cellular כוללים אחריות מלאה עבור התקופה המצוינת. מוצרי סמסונג מסוימים כוללים תקופות אחריות שונות בשל האופי של העיצוב, הייצור או השימוש הצפוי של המוצר.