אודות

סאני תקשורת הינה היבואנית הרשמית בישראל של מוצרי סמסונג מובייל. 

סמסונג מובייל - תאגיד מהגדולים בעולם אשר מעסיק כ-230 אלף עובדים ומפיק הכנסות של למעלה מ 300 מיליארד דולר בשנה , מייצר את מכשירי הסלולאר והטאבלטים המתקדמים והאיכותיים ביותר שאנו גאים לשווק בישראל.

כיום, סאני תקשורת מפעילה ומנהלת 15 חנויות קונספט יחודיות של המותג סמסונג- בפריסה ארצית. החנויות בנויות ומעוצבות על פי הסטנדרטים המחמירים של סמסונג העולמית וממוקמות בקניונים ובמרכזים המסחריים המובילים.

ברשת החנויות אנו מוכרים את כל מגוון המכשירים והמוצרים הנלווים בעמדות תצוגה מעוצבות וממותגות בהם טאבלטים, שעוני יד חכמים ואביזרים נוספים הכוללים רמקולים, מצלמות, אוזניות , תחנות עגינה ועוד, על מנת להפוך את חווית השימוש היומיומית למרגשת יותר, חופשית יותר ומעצימה.

בנוסף אנו משווקים את מוצרי סמסונג לכ- 1000 ויותר נקודות מכירה ברחבי הארץ, דבר המאפשר לנו ולמוצרי סמסונג להיות נגישים וזמינים לכל צרכן.

כיבואן רשמי של המותג היוקרתי סמסונג, אנו מבטיחים לצרכן:

  • ביטחון מושלם בקנייה
  • עדכוני גרסאות מלאים
  • מעבדות תיקונים בפריסה ארצית
  • חלפים מקוריים בלבד

בתחום השירות והאחריות, פיתחנו בסאני מוצר ייחודי הנקרא "SUNY 360" המעניק אחריות מקיפה ומורחבת למכשירי הסלולאר שלכם.

פריסת מעבדות תיקונים אשר קיבלו הסמכה רשמית כמעבדות מורשות מטעם סמסונג העולמית בתוך החנויות עצמן, מאפשרות לראשונה לתקן את המכשיר בזמן קצר יותר.

מעבדת התיקונים כוללת בין היתר תיקוני מסכים, עדכון גרסאות חומרה ותוכנה (גם בFOTA), תיקונים עם חלפים מקוריים בלבד, העברת זכרונות ותכנים ועוד.

מוקד שירות הלקוחות החדש שהוקם לאחרונה כולל מענה בשפות עברית, אנגלית, רוסית וערבית. זמן ההמתנה הממוצע הינו 20 שניות וזאת בהתאם לסטנדרטי השירות של סמסונג. בנוסף המוקד מעניק שירות תמיכה טכנית טלפונית.

שמנו לעצמו מטרה להמשיך ולשפר את רמת השירות אשר אנו מעניקים ללקוחות שלנו ולשותפינו העסקיים, ובמקביל נמשיך לגלות יחד אתכם את החידושים המלהיבים ביותר ונשאף לשפר את חווית השימוש לקלה ואיכותית ועם זאת מרגשת ובעלת השראה.